sobota, 20 lipca 2013

DZIĘKUJĘ! ♥

Zostałam nominowana do nagrody The Versatile Blogger dzięki autorce Monsters Inside Him.


Zasady konkursu:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
4) Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5) Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

FAKTY:
1. Oficjalnie jestem jedynaczką, ale mam dwóch młodszych, przyrodnich braci, z którymi nie mam w ogóle kontaktu i na dobrą sprawę ich nie znam.
2. Od niedawna Holandia jest moim drugim domem. Jeżdżę tam jeśli mam dłuższą przerwę. Zamierzam się tam przenieść po skończeniu technikum.
3. Mam kota Julka, którego dostałam na 15-ste urodziny od mojej byłej przyjaciółki. Imię zawdzięcza swojemu ogonowi, bo jest puszysty i gruby w porównaniu z jego drobnym ciałem i skojarzył mi się z Królem Julianem z Madagaskaru.
4. Nigdy szczególnie nie hejtowałam 1D. Nigdy nie nazwałam ich pedałami i nie wyzywałam ich. Chociaż kiedy leciała ich piosenka np. "One Thing" czy "What makes you beautiful", to częściej przełączałam niż zostawiałam kanał, jednak po jakimś czasie coraz mnie zaczęli mi przeszkadzać, potem zobaczyłam "Live While We're Young" i Zayna w basenie. Wtedy dosłownie padłam z wrażenia i od tamtej pory zaczęli coraz bardziej przykuwać moją uwagę. Oczywiście Zayn był tym pierwszym. Teraz moją uwagę zdobywa Niall, chyba przez akcent. :D
5. Nie chodziłam do przedszkola.
6. Miałam wiele kont fikcyjnych na nk.
7. Kocham siatkówkę i jest to jedyny sport, który mogę oglądać i grać. 

BLOGI NOMINOWANE:
na razie to wszystko ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

czytasz = komentujesz
Będę wdzięczna za każde słowo, czy to krytyczne czy to pozytywne. :)